18. Kongres Online Marketing

Podstawowe informacje
Organizator
Magazyn Online Marketing
Wstęp
wstęp płatny
rejestracja wymagana
Data
-
Godzina
Miejsce
Warszawa

Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?

Obecność firmy w internecie nigdy nie była tak prosta – dzięki udziałowi w Kongresie dowiesz się jak działać najefektywniej bez przepalania budżetu na nietrafione akcje marketingowe! 

Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie? 

- Najgorętszy temat w branży: przebodźcowany klient! Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w dobie wypalonych umysłów, które przestały reagować na cokolwiek. 

- Zdobędziesz praktyczne instrukcje do samodzielnego wykorzystania, które gwarantują wzrost wyników. -Warsztaty drugiego dnia odbędą się aż na 3 poziomach zaawansowania, dzięki czemu masz gwarancję, że trafisz do kameralnej grupy, która będzie na dokładnie tym samym poziomie co Ty. 

- Oprócz prelekcji, warsztatów i okazji do zawarcia owocnych znajomości branżowych po konferencji otrzymujesz od nas pakiet: certyfikat, prezentacje, nagrania z prelekcji + niespodziankę wideo. 

Agenda: 

  • Marcin Maj - Jak wygrać walkę o „dzisiejszego” klienta w internecie? Dlaczego ludzie unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę oraz zaufanie? 
  • Dr Aleksandra Przegalińska - Jak wykorzystać automatyzację i sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży w internecie? 
  • Łukasz Żelezny - Jak zwiększyć ruch organiczny na Twojej www? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. 
  • Artur Maciorowski - Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić promocję w internecie – od pomysłu do realizacji? Wykorzystanie najskuteczniejszych metod perswazji i wpływania na klientów. 
  • Wojtek Kutyła - Co zrobić kiedy rabat i promocja nie działają? Najnowsze metody promocji w kanale e-mail marketingowym z wykorzystaniem customer experience i user experience? 
  • Szymon Lisowski - Jak przygotować skuteczną promocję w social mediach krok po kroku? Techniki reklamowe na Facebooku, Instagramie i Messengerze, które działają! 
  • Karol Dziedzic - Jak uniknąć przepalania budżetu i nieefektywnych sposobów promocji dzięki Google Analitycs? 
  • Michał Dziekoński - Jak prowadzić skuteczną promocję w kanałach online i offline? Sprawdzone metody doboru mediów i segmentacji klientów?  

Zapraszamy na 18. Kongres Online Marketingu!

Miejsce wydarzenia: Multikino Złote Tarasy, Złota 59, 00-120 Warszawa.

Magazyn Online Marketing